piątek, 8 sierpnia 2014

Najlepsze SPA w Kołobrzegu!

Witam na moim blogu "Kobieta Podróżuje". Będą tutaj opisywać moje wrażenia i wspomnienia z podróży po Polsce. Zapraszam!

Źródło: Wikipedia
Dziś pragnę się z Wami podzielić moimi wrażeniami z wakacyjnego pobytu w Kołobrzegu, gdzie wraz z moim chłopakiem przebywaliśmy przez cały tydzień w naprawdę wspaniałym i luksusowym SPA. Dlaczego chcę o tym pisać? Ponieważ denerwuje mnie, że większość miejsc, które po prostu dodaje sobie do nazwy SPA & Wellness nie ma tak naprawdę o tym zielonego pojęcia. Właściciele myślą, że jak mają basen i postawią przy nim jednego masażystę to już wystarczy. Otóż wymagający klient nigdy nie będzie zadowolony z takiego rozwiązania. Po przebranżowieniu się na hotel ze SPA, większość obiektów automatycznie znacznie podnosi ceny, a my nawet nie wiemy za co płacimy. Dla mnie SPA to zupełnie osobna strefa, można powiedzieć inny świat. Miejsce w którym mogę się zrelaksować podczas masażu, który mogę wybrać spośród kilkudziesięciu pozycji. To także profesjonalne zabiegi na twarz i ciało, które wykonują wykwalifikowane absolwentki kosmetologi, potrafiące dobrać kosmetyki idealne dla potrzeb mojej skóry. Właśnie tak było w SPA w Kołobrzegu, w którym miałam ostatnio przyjemność gościć. Dlatego apeluję do wszystkich: nie wyrzucajcie pieniędzy w błoto! Miejcie wymagania i nie bójcie się o nich głośno mówić. To w końcu nasze ciężko zarobione pieniądze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz