środa, 13 sierpnia 2014

Świnoujście – świetne miejsce na wyjazd z koleżanką


Dziś będzie kilka słów o Świnoujściu. :)

Źródło: Wikipedia
Przeważenie w większości moich weekendowych wypadów towarzyszą mi koleżanki. Mój chłopak (stety lub nie :), prowadzi swoją działalność, dlatego nie może pozwolić sobie na częste zostawianie biznesu bez nadzoru. Natomiast koleżanki, podobnie jak ja, mają stałe prace w określonych godzinach, dlatego możemy wspólnie planować wypady. Tym razem padło na Świnoujście. Przez przypadek znalazłam fajny hotel właśnie w tej miejscowości i jak zobaczyłam ich ofertę: piękne, komfortowe pokoje, salon urody (!), ogród z tarasem i położenie bardzo blisko morza, to po prostu nie mogłam się oprzeć!

Od razu zabukowałam pokój dwuosobowy i bardzo szybko znalazłam chętną. Pojechała ze mną moja przyjaciółka Eliza. Obie nigdy nie byłyśmy w Świnoujściu, dlatego zrobiłyśmy listę atrakcji do zwiedzania. Po dotarciu do hotelu, rozpakowaniu i ogarnięciu, od razu wybrałyśmy się na miasto. Zaczęłyśmy oczywiście od portu z pięknymi zabytkowymi falochronami. Tam znajduje się symbol Świnoujścia, wiatrak z 1873 roku, który nosi nazwę Stawa Młyny. Podczas pobytu zobaczyłyśmy również latarnię morską z widokiem na cały port, zabytkowe forty: Zachodni, Anioła i Gerharda i wyspę Krasibór. Codziennie starałyśmy się spędzić chociaż godzinkę na opalaniu. Po powrocie do hotelu zawsze czekała na nas przepyszna obiadokolacja. Ogólnie cały wyjazd wspominamy bardzo miło i na pewno tam wrócimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz